מוצר נוסף בהצלחה
הי טוב שנכנסתם, יש שאלות? משהו לא ברור? זמינים תמיד לסייע 0548453218
כאן הקנייה בטוחה
כאן הקנייה בטוחה

סינון

מחיר

מידע נוסף על המוצר:

פליימוביל בית חולים המלצות

פליימוביל בית חולים מאפשר לילד שלכם להפוך לרופא, לבנות ולהיכנס לעולם הרפואה וזאת תוך שהוא מבלה שעות במשחק מהנה ומרתק. ערכת המשחק כוללת בית חולים גדול ומרוהט בעל שתי קומות ומגוון פריטים ואביזרים שניתן לשלב על מנת ליצור בית חולים שלם ומושלם וסביבת משחק מרתקת וכיפית במיוחד. באננס צעצועים תמצאו מבחר רב של צעצועים וביניהם גם פליימוביל.

פליימוביל בית חולים: הילד שלכם יכול להפוך לרופא ולהגשים חלום!

משחק פליימוביל הינו אחד המשחקים הפופולריים ביותר וזאת גם בעידן המודרני והדיגיטלי. מדובר במשחק הרכבה המשלב בין יכולות מוטוריות וחשיבתיות, דמיון ויצירתיות וכמובן הנאה וחוויית בילוי כיפית. ישנם סטים שונים של משחקי פליימוביל, כך שאתם וילדכם תוכלו לבחור את הדגם המועדף עליכם בהתאם לטעמו האישי של הילד, תחביביו ותחומי העניין שלו. בין שלל הדגמים תוכלו למצוא: פליימוביל בית חולים, גן שעשועים, ארמונות נסיכים ונסיכות, בית בובות, תחנת משטרה, בית סוהר, בית משפחתי ועוד. פליימוביל בית חולים כולל כניסה בה יש דלפק מזכירות, חדר אחיות למדידת משקל וגובה, חדר רופא לבדיקות כלליות וחדר ניתוח אליו ניתן לעלות במעלית. בקומה השנייה, ישנם חדרי מנוחה וחדר אמבטיה ושירותים. בכל מארז תמצאו 5 דמויות, מיטות מתגלגלות, ציוד רפואי, אבזור לחדרים ועוד. הערכה מתאימה לגילאי 4 – 10 ומידותיה: 58X30X31 סנטימטרים. ללא ספק מדובר במתנה מושלמת ליום ההולדת ולכל אירוע משמח אחר שתעניק לילד חוויית משחק מהנה ומאתגרת וערך מוסף מבחינה חשיבתית ומוטורית. במשחק הפליימוביל ניתן לשחק לבד או עם קבוצת חברים ובני המשפחה.

בית חולים פליימוביל

פליימוביל בית חולים מאפשר לילדים לבנות בית חולים ריאליסטי לחלוטין וזאת תוך שהם מפעילים את הדמיון והיצירתיות שלהם, כך נוצר שילוב בין חלום, דמיון ומציאות. הילד נכנס לעולם מרתק ובונה לעצמו סיפור מעניין באמצעות מלאכת הרכבה פשוטה אך כזו התורמת מבחינה התפתחותית ומעניקה ערך מוסף חינוכי. אננס צעצועים הינה חנות ביתית ואיכותית המציעה ללקוחותיה הרבים מגוון רחב של משחקים וצעצועים לילדים בהם: ערכות פליימוביל מסוגים שונים: פליימוביל בית חולים, גן שעשועים, ארמונות ניסכים ונסיכות, מבצר אבירים, בית בובות ועוד וכן משחקי הרכבה מגנטיים שולל גאדג'טים ייחודיים. אנו מקפידים להעניק לכל לקוח שירות איכותי ומענה מקצועי ביחס אישי, אדיבות ואחריות ומבטיחים מחירים משתלמים במיוחד!

פליימוביל בית חולים

פליימוביל בית חולים מחיר

למרות שלמרבית המבוגרים המחשבה על בתי חולים עלולה לגרום ללחץ וחרדה על מחלתו של אדם אהוב, דווקא ילדים רבים נהנים לשחק במשחקי תפקידים הלוקחים שם מקום.  משום כך, ניתן לראות כי אחד מנושאי הפליימוביל המובילים והפופולריים בארץ ובעולם כולו הוא דווקא פליימוביל בית חולים. ילדים רבים נהנים ממשחקי רופא וחולה והם אף לומדים בזכותם על האנטומיה של גוף האדם, לכן הורים רבים אכם מחפשים לרכוש עבורם משחק זה. אתם מעוניינים לרכוש פליימוביל בית חולים אך לא יודעים היכן לחפש? באננס צעצועים תוכלו למצוא מגוון עצום של משחקי פליימוביל בנושאים שונים וביניהם גם אריזות פופולריות כמו משטרה ובית חולים, במחירים שווים לכל כיס אשר משמעותית נמוכים מהחנויות המתחרות, משלוח מהיר במיוחד ושירות לקוחות זמין ומקצועי.

למה פליימוביל בית חולים כדאי לקנות אונליין?

האמת היא, שבין אם אתם חושבים על פליימוביל בית חולים ובין אם אתם מעדיפים לקנות כל פליימוביל אחר, חשוב לקחת בחשבון גם את השאלה איפה תבצעו את הרכישה. אפשרות טובה היא להזמין משחקים אונליין, משום שכך תוכלו ליהנות ממחירים טובים הרבה יותר. בנוסף, כשאתם מזמינים משחקים שונים לילדים ישירות דרך האינטרנט, אתם לא תצטרכו לטרוח ולצאת מהבית אל חנות הצעצועים. תוכלו לבצע רכישה מכל מקום ובכל שעה, והמשלוח יגיע עד לפתח ביתכם בזמן קצר לנוחות מקסימלית.

פליימוביל שמתאים לגיל הילדים שלכם – מדוע זה חשוב?

בניגוד לדעה הרווחת של הורים רבים, קיימת משמעות אדירה להתאמה בין גיל הילדים ובין הגיל המומלץ לכל משחק שכתוב על הקופסה ולכן רצוי לתת על כך את הדעת. ישנם משחקי פליימוביל המתאימים לטווח רחב של גילאים, לצעירים יותר ומבוגרים יותר, ועל מנת לוודא הנאת ולמנוע שיעמום ותסכול בעקבות משחקים מורכבים מידי או משעממים מידי, יש להתאים את המשחק לילד. לא יודעים היכן לרכוש? בחנות האונליין אננס צעצועים תוכלו למצוא שלל אופציות של משחקים שביניהם תצטרכו לבחור ולהתאים את המתנה המושלמת לילד שלכם, במחיר משתלם ועם שירות מצוין.

סינון
₪73.00
₪73.00
₪73.00
₪73.00
₪62.00
₪62.00
₪289.90
₪289.90
₪215.00
₪215.00
₪58.00
₪58.00