מוצר נוסף בהצלחה
הי טוב שנכנסתם, יש שאלות? משהו לא ברור? זמינים תמיד לסייע 0548453218
כאן הקנייה בטוחה
כאן הקנייה בטוחה

סינון

מחיר

פליימוביל גן משחקים

ערכת פליימוביל גן שעשועים כוללת מתקני שעשועים שונים, ארבע דמויות וגינה שיעניקו לילדכם חוויית משחק ובילו מהנה ומעשירה. ללא ספק, פליימוביל הינו אחד המשחקים הפופולריים בכל הזמנים וגם בעידן הממוחשב הוא נחטף מהמדפים. האפשרות לנתק את הילדים ממסכי הטלוויזיה, המחשב והטלפון הנייד, מעניקה להורים שקט נפשי ולילדים שעות ארוכות של כיף ופיתוח יכולות. פנו אל חברת אננס צעצועים לצעצוע איכותי לילד שלכם.

מה כוללת ערכת פליימוביל גן שעשועים?

ישנם דגמים וסוגים רבים של פליימוביל המגיעים במגוון רחב של ערכות וסטים מה שמאפשר לכם כהורים להפתיע את ילדכם במתנה נהדרת ליום ההולדת או לחילופין, הילד יכול לבחור בעצמו את המשחק באופן אישי בהתאמה להעדפותיו, טעמו. תחביביו ותחומי העניין שלו. בין שלל סוגי הפליימוביל תוכלו למצוא: בית משפחתי, מבצר אבירים, גן שעשועים, בית חולים, ארמונות נסיכים ונסיכות, בית בובות ועוד. המשחק משלב בצורה אידאלית בין דמיון, חלום ויצירתיות לבין פיתוח יכולות מוטוריקה עדינה, מחשבה וריכוז. התוצאה הינה שעות ארוכות של משחק מהנה כיחידים או בקבוצה עם חברים ובני משפחה והורים מרוצים ושבעי נחת שילדם מעשיר ומרחיב את עולמו ומתנתק לכמה שעות ממסך המחשב, הטלוויזיה או הסלולר.

פליימוביל גן שעשועים כולל מגוון רחב פריטים ואביזרים שהילד יכול לשלב וליצור לעצמו עולם של חלום. הדמויות וכל הפריטים מעוצבים בצורה ריאליסטית ואיכותית, מה שהופך את התוצאה הסופית לגן שעשועים אמיתי שמגשים כל חלום. סט הפליימוביל כולל סוס נדנדה, מגלשה, קרוסלה, סלסלה עם מיצים, עצים, ספסל ומתאים לילדים מגיל 4 ומעלה. ללא ספק מדובר במתנה מושלמת לילדכם ביום ההולדת שתפתיע אותו ותאפשר לו לבנות עולם מרתק.

פליימוביל גן שעשועים במבצע

אננס צעצועים הינה חנות ביתית ואיכותית המתמחה בשיווק משחקים וצעצועים לילדים המשלבים הנאה, יצירה וחוויה מעשירה. אנו מקפידים להעניק ללקוחותינו מוצרי איכות בלבד ומשחקים התורמים להתפתחות הילד. בין מגוון הצעצועים והמשחקים שלנו תוכלו למצוא: שלל ערכות פליימוביל, משחקי הרכבה מגנטיים, גיימבוי, שעונים חכמים ועוד. אנו עומדים לשירותכם בכל שאלה, בקשה והזמנה ונשמח להעניק לכם מענה מקצועי ביחס אישי, אחריות ואדיבות. אננס צעצועים מתחייבת למחירים הזולים ביותר ברשת!


פליימוביל גן שעשועים מבצעים

חיפשתם אחר המתנה המושלמת לילד והחלטת לבסוף שאתם רוצים לקנות לו פליימוביל? יש לכם שלל זיכרונות מהמשחק הנפלא הזה מילדותכם שלכם ואתם תוהים האם הגיע הזמן שגם הילד שלכם יכיר את המשחק ? התשובה היא בהחלט כן. פליימוביל הוא משחק נהדר שעובר מדור לדור, כך שברור מדוע גם הילד שלכם, כמו כל הילדים בעולם, יתלהב ממנו מאוד. קיים מגוון עצום של אפשרויות ונושאים בכל הקשור לפליימוביל, כאשר לכל אריזת משחק קיים נושא וסיפור- בין אם מדובר על פליימוביל גן שעשועים, פליימוביל משטרה או פליימוביל פיראטים, ללא ספק מדובר על משחק שלא ישעמם לרגע. אם יש לכם דילמה גם לגבי המקום המושלם לרכישות מהסוג הזה, כדאי שתכירו את חנות אננס צעצועים- חנות מקוונת עם שירות לקוחות זמין ומקצועי ומחירים שווים לכל כיס.

למה כדאי לבדוק מראש מה כוללת קופסת פליימוביל גן שעשועים?

הורים רבים אינם משקיעים בבחינת כל הפרטים הקיימים במתנה שהם קונים לילדיהם, וזוהי טעות  חמורה. לכן, אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם עושים את הבחירה הנכונה ורוכשים לילדיכם את הצעצוע המושלם, חשוב לתת את הדעת על תכולת המשחק, הגילאים המומלצים אליו הוא מיועד וכן הנושא שלו. לא כל צעצוע מתאים לכל ילד, לכן בתור הורים שמכירים את ילדיכם כדאי להקדיש את תשומת הלב טרם הרכישה. למשל, פליימוביל גן שעשועים יכול להתאים לילדים מסוימים אך לשעמם ילדים אחרים. כך גם פליימוביל משטרה, שודדי ים, נסיכות ועוד.

האם הפליימוביל שאתם קונים מתאים לגילו של הילד?

עוד נקודה שמאוד חשוב להיות ערים לה, זו ההתאמה בין אותו משחק שאתם בוחרים, ובין גיל הילד. ישנם הורים שמעט מזלזלים בעניין הזה, אך הם טועים טעות חמורה- קניית משחק שמתאים לילדים קטנים יותר מגילו של הילד מקבל המתנה עלול לשעמם אותו ולגרום למשחק להימאס עליו בתוך זמן קצר. מהצד השני, קניית משחק שמתאים לילדים גדולים מגיל הילד עלול להוות אתגר גדול מידי ולגרום לתסכול ואכזבה אצל הילד.  רוצים לבצע רכישה חכמה אשר מכילה את כל הפרטים שחשוב לתת עליהם את הדעת? באננס צעצועים תוכלו למצוא מגוון עצום של משחקים לילדים בגילאים שונים, במחירים משתלמים ומשלוח מהיר.

סינון
₪129.90
₪129.90