מוצר נוסף בהצלחה
הי טוב שנכנסתם, יש שאלות? משהו לא ברור? זמינים תמיד לסייע 0548453218
כאן הקנייה בטוחה
כאן הקנייה בטוחה
2020-12-03T12:47:16+02:00

פליימוביל ענק

משחקים שונים מיועדים להפעיל אצלנו חלקים שונים בגוף ובמוח ובאמצעותם ניתן ללמוד על החוזקות של כל ילד, כבר בשנות חייו הראשונות. אחד הכלים החשובים להנאה ממשחק בגילאים צעירים הוא הדמיון ואין משחק שיודע לספק לנו כל כך הרבה הנאה בעולם הדמיון כמו משחק הפליימוביל. אם הילד שלכם מתחבר למשחקי פליימוביל ולא מפסיק למצוא בהם עניין, אתם יכולים להיות בטוחים שהילד ניחן בדמיון עשיר ומפותח, ואם זה מה שהוא אוהב, למה שלא תעניקו לו משחק פליימוביל ענק שיישא אותו בדמיון אל עולמות רחוקים?

 ליצירת קשר לחצו כאן 054-8453218
לצפיה במוצרים לחצו כאן

משחק פליימוביל וסוד הצלחתו

בכל חנות צעצועים אפשר למצוא עשרות ומאות סוגי משחקים שכל תפקידם הוא לפתח את הדמיון, אבל יש משחק אחד שיודע לעשות את זה יותר טוב מכל אחד וגם יודע לא רק לפתח את הדמיון אלא גם להעניק סביבה עשירה לבעלי דמיון שהוא כבר מפותח. למשחק הזה קוראים פליימוביל וסוד הצלחתו הוא במגוון העצום של דמויות, סביבות, צורות ובעלי תפקידים. במשחק פליימוביל ענק יכול ילדכם למצוא אינספור דמויות ולבנות אינספור סיטואציות. הוא יכול להיות פיראט, שוטר, רופא, כבאי, מורה, נסיך, בן משפחה, שודד, טייס או כל דמות אחרת שיבחר ולבנות סביבה סיפור שלם של מבצע הצלה, משחק, סיפור עם סוף טוב, מערכות יחסים בין בני אדם, גיבורים בפעולה ועוד אינספור אירועים כיד הדמיון הטובה.

 פליימוביל ענק

משחק ללא גבולות

אחד היתרונות החשובים של פליימוביל הוא שמדובר במשחק ללא גבולות. אתם יכולים לקנות לילד פליימוביל ענק היום, ועל פי הצורך לקנות בהמשך הדרך דמויות ספציפיות נוספות שבהן הילד מתעניין, להוסיף אמצעים למשחק כמו למשל מסוק חילוץ, משאית כיבוי, ניידת משטרה וכדומה. ככל שילדכם יכול להפליג הרחק בדמיון כך יודע משחק הפליימוביל להציע לו את הכלים, הדמויות והסביבות שיישאו אותו רחוק יותר על כנפי הדמיון. ילד שחווה לאורך ילדותו שעות ארוכות עם פליימוביל, הוא ילד שיוצא אל העולם עם דמיון מפותח מאוד, שיכול לסייע לו באינספור תחומי חיים עוד מעבר להנאה הישירה שהוא מפיק מכל שעת משחק.

אננס צעצועים היא חנות בוטיק לצעצועי פליימוביל, המתהדרת בתואר החנות הזולה ברשת בכל מה שקשור לפליימוביל. אם הילד שלכם מחובר למשחק המצוין הזה, אתם רוצים להכיר לו את אננס צעצועים, פה הוא ימצא את כל מה שאפשר לחלום עליו בעולמות הפליימוביל, לרבות ערכת פליימוביל ענק ואינספור דמויות, פריטים וסביבות מציאות. לפרטים נוספים והזמנות, צרו קשר עוד היום בטלפון 054-8453218.